About Me

My photo
Nama adlina. Lahir seremban. Puteri sulung kps AJ dan lizz. Pergh nama parent. Moden nye~ Pelajar umt. Kos math komp. lahir 11/10/93.. I'm xcomey, xtinggi, xbaik, tapi ak diciptakan untuk menyempurnakan seseorang Hadoww~.. Ak hamba allah di muka bumi ni. Ak menaip bukan tuk glemer tp ak cume takut ak alzheimer ble da tua. So ble ak bce blik cter2 dlm ni. ak akn percye bahawa hidup ak da cukup indah.. :') slmt berkenalan..

Saturday 11 January 2014

New Hobi~

Assalamualaikum. 

    Sejak menjak aku abiskan masa kat umah ni.. Aku mula mencari hobi baru untuk hilangkan bosan terlampau.. Bila da banyak hobi baru jadi bizi la pulak kannn.. Alahai~ Korang2 yg tgh bercuti tu tengah wat ape je.. Yang xbercuti lagi tu, tgh struggle exam.. ops.. maafkan saya lagi.. Asek terlepas je. krik krik krik~

   Antara hobi yang aku lakukan:~

1) Bloging
 -Rajin la plak nak update citer2 even org bosan. Hah! Lagi satu, aku suka kacau shoutbox org yang aku lawat. Jadi kalau boley... Ley x korg letak shoutbox kat blog korg~ *suara menggoda sambil pintal2 rambut dan kenyit2 mata ckit.. Aku suke la main tulis2 kat ctu.. Cam comel je.. Cam cantik je.. Haha. >.< Kalau pasal lagu, aku xde idea nak letak lagu pe. Korang kalau ade idea mohon isi di kotak komen. hik2.. Sementara tunggu ada lagu, aku letak jela zikir2 tu dulu.. Sekurang2nya dapat pahala.. xgitu.. eh?

2) Main game.
Sebenarnya ni perkara bese. Xyah tunggu duk umah pun aku men game.. Plant vs zombie, spa mania.. Sume la yang ada kat lam laptop ni. Korg ske men game pe? kendi kerush?

3)  Tido
Ni pun xrare sgt.. Tapi dikire hobi.. -_-

4) Fb/ twitter
Bese la bende ni..Macam da wajib aku wat..Alahai, btw hai readers.. I ade twitter and never mention it before. Ini link tuwit aku---> tuwiter. Fb cam da terpampang kan.. Malu la nk pomot lagi.. aww~ *Kenyit2 mata wat kali kedua..

5) Jaga anak
Do you know i had 2 children.. Actually xde nama lagi.. Sweet gilerrr dorg.. Die da pandai lari kat aku la.. I call him and drastically it move towards me.. OMG.. Saat indah bersamanya.. Tu pun satu je, lagi satu tidoo je cam aku jugak.. =.='' Xde idea nak kasi nama pe.. Aku ingat nak kasi nama muncet dengan gemok la.. ley ke?

 yg kiri jantan.. kanan betina.. Xsure btul ke x.. :D


 Aku suh dorang lumba lari.. Laju gilerr... Sape kata kura2 lembap hah? 
Sape cakap lagi, aku sekeh kepala die.. kiki..


tu jela entri kali ni.. Lenkali lak aku update status entri kat fb blog ni lagi k. Cite sal perkembangan anak2 ke.. kiki..

Nota kaki: Aku siyes nak korg kasi idea nama tuk dorg ni..Yg kedua, Korg kasi idea sal lagu blog eh.. ^^ ty readers~ *Kenyit mata berkali2 lagi~
 

2 comments:

  1. bagi la nama epal beb..mesti comey cam aku jugak

    ReplyDelete
    Replies
    1. krik2.. aku tanye ye doh.. ye nusuk lam air.. dop suke kot.. LOL

      Delete