About Me

My photo
Nama adlina. Lahir seremban. Puteri sulung kps AJ dan lizz. Pergh nama parent. Moden nye~ Pelajar umt. Kos math komp. lahir 11/10/93.. I'm xcomey, xtinggi, xbaik, tapi ak diciptakan untuk menyempurnakan seseorang Hadoww~.. Ak hamba allah di muka bumi ni. Ak menaip bukan tuk glemer tp ak cume takut ak alzheimer ble da tua. So ble ak bce blik cter2 dlm ni. ak akn percye bahawa hidup ak da cukup indah.. :') slmt berkenalan..

Wednesday 8 January 2014

...Merdeka itu kebebebasan...

Assalamualaikum..

Merdeka!! Merdeka!!  Merdeka!!  laungan keramat ni bersorak2 dalam sanubari.. Tanggal 8/1/2014.. Tamat sudah paper terakhir iaitu bahasa pengaturcaraan komputer(c++) bermaknaa aku sudah tamat semester 3!! wee~

 Macam2 aku lalui dalam sedetik waktu ni.. Hanya berharap sem dpn akan lebih baik dari sem ni.. Semoga aku tabah menghadapi segalanya.. Amin~ hee.. Eh, korg tu yang tengah stalker ni.. Da merdeka cam aku ke? mihmih.. Okla.. Da merdeka.. Ape lagi, jomla kawen? eh.. Tolong carikan ak satu calon muka ala2 dabid bekem.. hoho.. Nnt dapat anak kacukan.. Kalau ikut aku, sume idung kemek anak2 aku.. ahaha..choi~ memilih!

Okla, niat aku menulis entri ini adalah untuk berasap kan budak kos lain or member2 yang masih xabis paper dan tersangkut di tempat belajar manakala aku da boleh berada di rumah sambil menghirup aroma kopi latte sambil bersandar di atas sofa yang empuk dan menonton masterchef selebriti.. K bai..
 ni muka nak annoying org di library.. Oi org sebelah.. Aku abis test da.. k bai




ni muka nak annoying kan budak U lain yang masih struggle di IPT masing2.. K bai.

NotaKaki: Goodluck kpd kwn2 yang masih berjuang.. chaiyok!! smoga sentiasa jeles dengan aku disini.. k bai~

No comments:

Post a Comment