About Me

My photo
Nama adlina. Lahir seremban. Puteri sulung kps AJ dan lizz. Pergh nama parent. Moden nye~ Pelajar umt. Kos math komp. lahir 11/10/93.. I'm xcomey, xtinggi, xbaik, tapi ak diciptakan untuk menyempurnakan seseorang Hadoww~.. Ak hamba allah di muka bumi ni. Ak menaip bukan tuk glemer tp ak cume takut ak alzheimer ble da tua. So ble ak bce blik cter2 dlm ni. ak akn percye bahawa hidup ak da cukup indah.. :') slmt berkenalan..

Monday 29 September 2014

Busy: Day, Week, Month, Year.

Assalamualaikum

Selalu sangat tinggal blog dengan keadaan huru hara kan. Semua xsempat nak hapdet semenjak masuk sem baru ni. Insyaallah kalau diizinkan allah mungkin ni jadi tahun terakhir di UMT tercinta ni. Permulaan sem mula tenang tapi ada sedikit keraguan kalau2 ada gangguan untuk sem ni.. Gangguan?? Ape tu?? Rasuk2 ke? Xla. Gangguan la macam kes salah paham dan mcm2.. Tu kalau dari individu lain tapi kalau dari diri sendri plak gangguan dari segi sifat malas, sakit dan macam2 la.. Entri kali ni takde bende yang menarik utk diceritakan tapi berniat nak hapdet blog mentang2 internet Uni tengah laju cantik baikk punye ni kan. Makanya pokoknya, mari berdoa sama2 semoga nur adlina anak ahmad jamaluddin ni sentiasa tenang menjalani liku-liku onak duri kehidupan. Amin! 

Aku sentiasa menyayangi orang2 yang disekeliling aku. Melainkan aku ada melakukan kesalahan besar, then aku mintak maaf kat sume. Ini umum sebab kita xtau bila dah sampai ajal. kan? Okla. Setakat ini sahaja coretan dari aku. 


Kalau hati aku xtenang, aku slalu tgk gmbar baby. Kecomelan mereka menenangkan. ^^

2 comments: